Monday, September 30, 2013

reUNIOn raYA witH ClaSsmate SEKOlah REndah ^_^

assalamualaikum...
 i'm back hehehehe... biarla raya pon dah habes tapi biela nk bgtau jugak sbb mood nak karang dah tiba soo xleh nak halangla kan ... nie masa raya keempat aidilfitri hari tue..

sbenarnya mmg dah awalla kitorng plan nk jumpa balik after 8 years we all x jumpa... so dah preparela nak buat kata mana pukul berapala.. last2 minute dapat mesej dari  ketua yg kumpulkan kitorng balik nie,orang yg handle tmpt tuk kitorng jumpa tarik diri saat-saat akhir.so apela lagi bengangla kitorng.. tanpa alasan yg kukuh dari orang tu.. buatkan semua marahla. alhmdulilah biela menjadi penyelamat tuk reunion kitorng tue tempat nye adalah rumah biela tapi persiapan ala-ala kadarla kan hope xkesahlakan biela bgtau diorng.. diorang ape lagi mmg sangt2 berterima kasihla pada biela sbb sudi jadi pengganti.. dari pihak biela mmg xkesahla kan tapi yela hnya mampu sediakan yg ringan-ringan jelakan ... hehehee sbb last-last minutekan...
tapi diorang mmg fahamla. and mmg gempakla bila jumpa balik n yg paling penting kitorang mmg sporting habesla.. biarla baru jumpa lps dah lama xjumpa lps abes sekolah rendah .. mmggggg terbaekla...
so niela kami semua....
rindunya kat korang semua... niela kami.. happy time ^_^


sbgai tuan rumAH,biela HNYA menemani diorng mkn jela hehehe

niela maknan yg hnya mampu aku sediakan ..puding yg kedua dan mee by hazwan.. 

yela last-last minitkan.. fhm2 jela raya stok mkn pon habesla kan.. so, hnya mampu sediakan ini sahaja... 
kata syed:nanti kita buat perjumpaan plk ok??
setahun 2 kali perjumpaan deh.. hehehe.. kitorang on je.. ok bos.. hahaha
SAHABAT SELAMANYA... 6BAKAWALI SEKOLAH RENDAH GUAL TINGGI

OK.. BYE2....SEE U SOON