Wednesday, April 6, 2011

first time main bowling....best sangat-sangat

emm...sebenarnya nak post entry nie malam kelmarin coz terlalu letih sesangt..so biela pon postla hari nie...lupa nak bagi salam assalamualaikum semua...biela nie..salam pon lupa nak bagi..ishhh...ape nie??rotankan...hehe..okla dari duk mencarut biela teruskan ke citer yg sebenarnya ye...kelmarin hari selesa 5/4/2011 biela dan BFF biela kuar jejalan kat kbmall, kota bharu coz sudah lama kitaorng xjejalan sama2 n xkuar sama2 cam dulu2..mula2 kitaorng rancang nak g nie semua blh g last2 minit jah ckp xdapat dtg coz ada hal yg xdapat dielakkan biela ingatkan kitaorng leh kumpaul balik berenam tapi xjugak ..tapi xpela....nak wak camanekan..kitaorng janji jumpa dalam bas...hehe semua xde lesen ag..so kitaorng naik bas...huhu..best ape naik bas.!!!...okla bila sampai je orng xramai ag..kitaorng pusing2 dulu...
hehe...

hye222...kitaorng berhenti berehat japp....

sambng  shopping ....hehe...az 2 dah jumpa yg berkenan ke 2..belila..

hehe.suka pic nie...sweet je..

send memilih cincin..sampaikan yus tertunduk2..mencari yg berkenan


setelah selesai shopping kitaorng g mkn tuk isi perut sebelum acara bowling bermula
isshhh..dini nak bagi biela makn garpula..xpatut2..hehe tapi biela g nganga tu nape???huhu

kitaorng beli cincin yg sama ....comel x..??
kitaorng mmg mcm nie kalu kuar sama2 mesti ada beli barng yg sama setiap berenam antara kami.
ia akn lebh mengeratkan hubngan persahabatn antara kami...

posing japp..sblm persmbhn bowling bermula....
hehe..pakai bju kurng pon boleh main tau.....

apela yg kitaorng tgk katakan pada masa nie siap dgn tgn yg tertunjuk-tunjuk...

hehe..tgh main....

gol22...

tiba giliranku dan umie..huhu.

first time main dapat markh yg begitu byk..cam xcayela..yu..syukurla alhmdulilh..

nie round yg kedua kitaorng sambng main lagi coz best sesgt main..tapi yg nie biela dapt cikit je..dah letih dah..hehe bg laluan pada kengkawan tk menang..kali nie..hehe...suka sesgt main bowling ..kiatorng janji akn datng lagi insyaAllah jika diizinkan Allah...

best..sesgt..nanti nak main ag..hehe..

p/s:setelah balik kat umah barula tersa tgn lenguh-lenguh...hehe..tapi best. sesgt main bowling...suka...(^_^)








4 comments:

Niesa said...

hahaha..mmg best!niesa penah main sekali je..tu pn 1st time main n kena paksa ngan bos..nasib baik terer wpn 1st time..(terperasan plak..haha)..tp mmg sronok la smpai nk lg..nk lg...(^_^)

Biela Yusoff.. said...

emm..betul2..mula2 main ase kekok..lepas2 ase nak mian ,main n terus main tapikan lps2 ase lenguh tgn..hehe....best sesgt..

cik yuz said...

haa..pasni bleyla lawan cikyuz..haha...jom lepak kat shah alam..tiap2 minggu main bowling =)

Biela Yusoff.. said...

huhu..ok je..tapi biela duk kat kelanatn xdapt nkg..nanti insyaAllah kalau blh u kat sana lehla kita..main hehe