Friday, April 15, 2011

comel ker????

assalamualaikum...emm...hye semua...korng cht ker...malam nie biela nak citer sesuatu perkara yg berlaku petang tadi kat biela..nak tau ape dia..tekala!!!kalau bolehh..hehe.okla xyah memeningkan kepala korng tuk memikirkannya biarla biela gtau perkara sebenar...emm..tadi semasa biela niaga adala seorang hamba Allah..datang kat kedai biela niaga tu ..dia datang tuk beli baju jersi...mestilakan dia nak beli baju bola coz memamg kedai yg biela niaga tu kedai bju bolakan....hehe apala biela nie..emm ok sambung balik citer , emm..semasa dia tanya ada x baju bola chelsea ,biela jawabla ada..tapikan sebelum tu nak tau x dia panggil biela ape??terkejut sesangat bila dia pnggil biela cmtu ada ker pahtu...lupa lak nak gtau dia panggil biela ape ,dia...panggil biela comel..ishh biar betul..biela nie manala comel, biasa-biasa jela..dahla dia panggil berulang-ulang kali..ishh malula asenya rasa nak gtau je pak cik yg biela bknla comel sangat dan xyahla panggil biela comel xselesala....nak tgk x gambar budak yg pak cik tu kata comel..biela tunjukk ekk!!!
niela budaknya..comel ker korang..
bagi biela biasa2 jela..biela nie..



bknla nak perasan ..tapi panggilan tu buatkan biela xselesa dan lucu pon ada gak...sapela biela nie..biela nie hnya biasa 2 saja xcomel pon....lainla  kak nisa @ lebih dikenali  nisasukamenaip memang comel,menarik mestila ramai yg minat kat kak nisa nie..dan salah seorng peminat kak nisa adala biela sendiri...biela suka sangat 2 sggh blog kak nisa dan baca entri dia...selain itu juga kak mira kesayangan biela kak mira biela nie pon comel gak,sama cam kak nisa..biela suka tgk muka mira yg sweet g2...dan biela pon suka  sggh blog kak mira dan baca entri dia dan komen ag tau nak bagi semngt kat ka mira biela nie...kak ketahuila walaupon adik   kenal kak dalm dunia maya nie..entah kenape adik tersaa dekat je ngn kak mira macam kita dah lama kenal dan adik gak teringin nak jumpa akak tapi bilakah masa itu akn tiba??

alamak sudah  terlari dari entri asalla pulak..hehe xpela ye korng terima jela ekk..
2la comel ker??biela nie ,..biasa-biasa je kan..lainla  kak nisa  dan kak mira kesayangan biela ..diorang memang dah comelkan...emm..okla disini dulu coretan biela byee2222korang..selamat berhujung minggu semua..

3 comments:

Abang Stalker said...

wau...ni mmg entri utk mira dgn nisa je ek. :) hebatttt dan hot.. ;)

Abang Stalker said...

biela mmg comel!!!! ^___^ senyum je mke..

Biela Yusoff.. said...

abg stalker:hehe..kak nisa n ka mira mmg hebat2...suka tgk diorng....terima ksh abg ..biela biasa2 je...