Monday, March 21, 2011

nervous..result!!!kuar ari rabu nie....

        assalamualaikum...
sambil2 biela taip nie biela terfikir mcm manala result biela nanti ..ohh..tidak rasa takut nak nak tengok result biela cmne nie..arap-arap ok...cemerlang..amin...nanti ari rabu nie bila blh result je biela terus nak balik..hehe..xnak gtau sape-sape result biela ok ker x ker nak diam2 je...yaAllah takutnya ....xsabar pon ada tapi takut melebihi segala-galanya......

nak nangis nie...tetiba je..bila memikirkan result..

memikirkan ttg result...cmnela..ok ker x nie..
ishh...takutnya..arap-arap okla ..amin..dapat masuk u pon dah ok..amin...

p/s:mencari ketenangan sebelum g ambik result ari rabu nie.. 

10 comments:

FasiHaH SupiaN said...

eh...nak amik result ea esok??bleh ar special entry tuk biela sok, insyaAllah..good luck sis1 ;)

d_LA said...

hope biela dpt result cemerlang esok..Amin ^^

Biela Yusoff.. said...

kak fasihah:ye kak..nie rasa takut xhilang ..gelisah nak nangis pon ada nie...ok ker x nie...

kak d_la:amin..kak..doa2 kan biela ekk...

man yusoef said...

smoga dpt result cemerlang esok!! sempat lagi nak doa ok!! spm ni bukan penamat...tapi baru permulaan utk masa depan

erm...nak buat entry pasal kenangan amek result spm lah...hehe...

Biela Yusoff.. said...

abg man:tq...ok..insyaAllah..amin...buatla.huhu...

Biela Yusoff.. said...

abg man:tq...ok..insyaAllah..amin...buatla.huhu...

syazwani said...

all the best ! kita doa sama2 ya, wanie pon nak ambik result esok jgak~

Biela Yusoff.. said...

ok..sama2la kita ye..moga2 leh result ok..

yuyu lar said...

gudluck bella=)

Biela Yusoff.. said...

ye...terima ksh kak